CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 10, 2010

KaryaKu kembali...!!!

Assalamualaikum N salam sejahtera wat my readers,

Okay. Start hari ni, maybe aku akan meneruskan n menyambung balik karya aku yang dah lama tertangguh ni. aku takde idea nak wat cite camne..tp kalo idea tu timbul dapat la aku tulis kay..kalo tak, tersekat la separuh jalan. bila ada sambungan aku akan alwayz update kay.

FYI, kadang-kadang kebanyakan cite yang aku tulih ni berinspirasikan komik yang aku baca..x pun aku adaptasi je dari situ..x kira la manga online ke aku beli ke..aku sapu je..hope korang enjoy..

bg sape yg gile komik tu, baca2 la ek..hehehe...:]

N wat malam ni aku akan mulakan dengan kisah dari sebuah komik..iaitu.....

Tgk la entry lepas ni...hehehehe:]

0 comments:

Post a Comment