CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 26, 2010

Jangan Mempersendakan Ketidaksempurnaan.

masih aku tertanya-tanya,
mengapa perlu dipersendakan ketidaksempurnaan...
Ya Allah, sebagai manusia, aku hamba-Mu...berasa bersyukur dikurniakan sahabat yang bisa menyayangi dan memahami...aku benar-benar memerlukan mereka...
bukan cinta yang aku cari...
mungkin ya. dan mungkin tak...tapi cinta-Mu paling kuharapkan...

sahabat lebih penting bagiku kerana merekalah cintaku...terima kasih sahabat.terima kasih memberi segala saat-saat yang manis buatku....

sejak beberapa minggu aku di UMP for the 2nd year...everything happen is so fast...everything have changed...

aku betul-betul tak faham apa sebenarnya keinginan manusia...
memang betul kata orang "manusia tidak pernah punya rasa bersyukur di atas apa yang mereka miliki"

dunia kini semakin huru-hara...inikan pula rutin seharian ku yang kadang-kadang juga meliputi 1001 masalah...masalah persahabatan itu tak asing lagi untuk aku...aku berfikir, mungkinkah salah aku, atau kesalahan mereka.

kata orang "kita tak perlu menyalahkan orang lain, seandainya merasa diri terbeban oleh sesuatu perasaan"

aneh melihat gelagat mereka2 yang tak tahu menilai betapa indahnya n mahalnya sebuah persahabatan...

terima kasih kepada mereka yang telah memberi aku 1001 kenangan.indah mahupun pahit. terima kasih...jasamu dikenang!!!

0 comments:

Post a Comment