CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 11, 2010

memang perlu balik!!!

dalam keadaan sekarang, aku memang perlu balik...tahap stress aku dalam keadaan kritikal sekarang...sebenarnya, study tak adalah tension sangat bagi aku...aku cuma rasa serabut dengan keadaan sekeliling aku sekarang ni...n aku perlukan udara kampung pulak...

semua kat sekeliling aku buat aku sesak nafas...argh, aku kena balik gak...selagi kepala aku pikir benda yang tak patut aku pikir sangat sebenarnya...buatkan aku rasa sakit...

dalam sikit demi sikit, aku rasa sakit...kan bagus kalau jangkaan facebook tu betul...tp no one will know what will happen then...
terima kasih kawan-kawan, korang memang selalu buat aku ketawa, tp sebenarnya dalam masa yang sama aku rasa sesak dalam diri aku...aku tak tahu kenapa...

when i saw my mom's face last week, aku rasa macam betul-betul nak ikut dia balik...tapi disebabkan aku terlalu pikirkan kerja yang aku tak patut pikir sangat sebenarnya...tp demi korang, still aku tahan lagi seminggu...tp, minggu aku dah tak tahan dah...i need air to breathe...sorry korang, (walau sebenarnya, aku tak ada la penting mana kan...but korang memang everything buat aku kat UMP ni...) but everything is about you'all...
pernah jugak, aku terpikir...
kenapa sebenarnya motif aku pindah ke KK3??? aku still x dpt cari sebab dy...
tapi aku tahu, dalam hati aku happy sebab dapat duduk n lepak ngan korang...
thanks...

aku tahu sebenar aku tak buat banyak untuk korang kan...tapi korang dah buat banyak untuk aku...terima kasih!!

aku tak tahu la kenapa aku tulis entry ni...may be mood aku sekarang ni tengah stress n down kot...sorry...:]


0 comments:

Post a Comment